FAQ
Vaak gestelde Vragen
Mijntranscript beantwoord graag uw persoonlijke vragen telefonisch of via de mail. Om de toegankelijkheid te bewaren proberen we de meest gestelde vragen hier onder op stellen, om u in al uw antwoord gemakken te voorzien.
Prijs en Service
Zodra uw bestanden in goede orde ontvangen zijn met de betreffende informatie, kunnen wij aan de slag. De levertijd bedraagt vanaf dat moment 5-10 werkdagen. Om de service hoog in het vaandel te houden stellen we ook de mogelijkheid om uw transcript al binnen 48h en binnen 24h te ontvangen. Wanneer u dit wenst willen wij u vragen contact met ons op te nemen.
Mijntranscript.nl respecteert de privacy van de bezoeker en zal er op toezien dat de communicatie en gegevensuitwisseling met de bezoekers van onze website zo veilig mogelijk gebeurt. Mijntranscript.nl verwerkt in het kader van haar dienstverlening persoonsgegevens in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. De persoonsgegevens gebruikt Mijntranscript.nl voor het aangaan en het uitvoeren van haar dientsverlening, het beheren van daaruit voortvloeiende relaties, voor de ontwikkeling van producten en diensten en om bezoekers van haar nieuwe producten en diensten op de hoogte te houden. Bezoekers die geen prijs stellen op informatie over nieuwe producten en diensten, informatie wensen over de over hen bijgehouden gegevens en/of onjuiste gegevens willen corrigeren kunnen hun gegevens hiertegen laten blokkeren, opvragen en/of laten corrigeren door een brief te sturen naar Mijntranscript.nl, t.a.v. Administratie, Zuider Kerkedijk 206, 3079 PB Rotterdam.
Binnen Mijntranscript werken we enkel met de beste typisten op de markt. De garantie van een hoge kwaliteit wordt zo gewaarborgd. U kunt daarom altijd een professionele en ervaren typiste verwachten voor uw opdracht.
Of uw bestanden maar door 1 persoon uitgewerkt worden ligt volledig aan u. In veel gevallen is het zo dat u een bepaalde voorkeur heeft voor een verwoording van 1 van onze typisten, als dat het geval is zorgen wij ervoor dat uw bestanden enkel bij deze persoon terecht komen. Bent u all-round tevreden dan zorgt de verwerking met verschillende typisten voor een snellere aflevering.
Mijntranscript werkt met het zogenaamde Fixed Price Fixed Service model. Dit houdt in dat u van te voren weet hoeveel uw transcript u gaat kosten, zonder verrassingen achteraf. Over het algemeen kost een uitwerking u slechts € 1,20 per minuut opname. Wij geloven dat je op kwaliteit niet hoeft af te dingen.
Op basis van uw opdracht zullen wij een factuur opstellen. Wij zullen achteraf een factuur opmaken wanneer de transcripten gereed zijn. De factuur kan door u voldaan worden middels iDeal of een bankoverschrijving. Met de iDeal betaling sturen wij u een betaallink, waarmee u de betaling (via Mollie) kunt voldoen.
Bij Mijntranscript rekenen we per minuut opname, wij kijken hierbij niet naar de uitwerkingstijd. Hierdoor weet u altijd van te voren wat u moet betalen en komen er achteraf geen onverwachte kosten. - Voor een standaard (woordelijke) uitwerking rekenen wij vanaf € 1,10,- per minuut opnamen. - Voor een letterlijke uitwerking rekenen wij vanaf € 1,90 per minuut opnamen. Wij ronden alles af op de dichtstbijzijnde hele minuut.
Bij Mijntranscript werken veel verschillende typisten, hierdoor hebben we voor alle takken wel een specialist klaar staan. We kunnen u dus ook helpen met uw medische of zakelijke transcripties.
Bij Mijntranscript is er een toeslag van 10 cent per minuut opnamen per extra spreker > 1. Bij meer sprekers wordt het onderscheiden van personen namelijk moeilijker en kost het uitwerken hierdoor meer tijd. Wel zullen we ten alle tijden proberen zo goed mogelijk onderscheid te maken tussen de verschillende sprekers, echter bij meer dan 4 sprekers zal er geen identificatie plaatsvinden. Dan zal alleen er een scheiding gemaakt worden tussen vrouwelijke en mannelijke sprekers en de gespreksleider.
Transcriptie proces
Het liefst krijgen we de bestanden binnen in .MP3, .MAV, .MWA formaat. Het omzetten van audio naar een van deze formaten is gemakkelijk (gratis) online te doen. Mocht u hier hulp bij nodig hebben, neem gerust contact met ons op.
De bestandoverdracht gaat via een SSL beveiligde verbinding naar onze server die gelokaliseerd is in Almere. De transcripten worden zodra ze gereed zijn middels een download notificatie naar u opgestuurd en daarna nog 30 dagen bewaard. Deze termijn houden wij aan om er zeker van te zijn dat u het transcript ontvangen heeft en indien benodigd correcties in die periode kunnen worden doorgevoerd. Daarna worden de transcripten en de audiobestanden permanent verwijderd bij ons.
Door alleen de beste typisten in dienst te nemen en met regelmaat controles op de transcripties uit te voeren garanderen wij hoge kwaliteit. Wanneer het transcript na aflevering niet als voldoende wordt beschouwd reviseren wij de tekst volledig kosteloos totdat u tevreden bent!
We leveren onze transcripties standaard in Microsoft Word documenten aan. Heeft u liever een .rtf of ander formaat? Geef het bij ons aan en dit zal geen enkel probleem zijn.
Ja, we proberen zo goed mogelijk onderscheid te maken tussen de verschillende sprekers. Onderscheid zal standaard via dikgedrukte en normale tekst gemaakt worden. Uiteraard is ander onderscheid ook mogelijk. Bij groepsgesprekken met 4 of meer sprekers zal er geen identificatie plaatsvinden, maar zal er alleen een scheiding gemaakt worden tussen vrouwelijke en mannelijke sprekers en wordt de gespreksleider weergegeven.
Dit is bekend als de letterlijkse uitwerking. Wij kunnen zonder problemen deze versprekingen, herhalingen en stopwoorden verwerken in uw transcript.
Support/Vragen over mijn bestelling
Mocht u grotere bestanden aanleveren of groepsgesprekken of bestanden van mindere kwaliteit, kan het zo zijn dat we uw bestand niet binnen 5-10 werkdagen kunnen afleveren. We proberen altijd uw bestand zo snel mogelijk af te leveren, maar helaas kosten sommige opdrachten teveel tijd om het binnen vijf dagen af te ronden.
Het geluidsbestand kunt u via onze SSL beveiligde verbinding uploaden naar onze server.
Geen paniek, u kunt altijd contact met ons opnemen via de telefoon of per mail. We helpen u graag zo snel en volledig mogelijk.